Wat is het verschil tussen modelleren en een borstvergroting?
Dr van Heijningen Ivar | Basic member | Knokke, Blankenberge
51 antwoorden
4 Vind-ik-leuks
Dat is semantiek.
Modelleren veronderstelt dat je de vorm van de borst verandert, wat je met een borstvergroting natuurlijk ook doet. Je kan dat nog verfijnen door injectie van eigen vetweefsel (Lipofilling). Als de borst slapper is geworden en de tepel te laag staat moet dat verbeterd worden door een borstlift, ook dat is een modellerende ingreep.
Als de juiste prothese gekozen wordt kan een borstvergroting een mooi modellerend effect geven. Als er een eerdere ingreep (wegname cyste bv) gedaan is wordt dat moeilijk. En moeten er andere ingrepen bij gedaan worden.
Dokter Damen is een zeer vriendelijke man en heeft mij alles goed uitgelegd zodat ik helemaal wist waar ik aan toe was. Ik heb een borstvergroting laten doen en ben zeer tevreden over het resultaat. Het genezingsproces i...Meer
Abonneer u op de Borstvergroting nieuwsbrief en ontvang updates in uw mailbox. Nieuwe verhalen van patiënten, vragen/antwoorden, nieuwe forumberichten.
(14877 volgers)
Reclame
Reclame
Als de verwerker van persoonlijke gegevens verwerkt Estheticon s.r.o. cookies op deze website op basis van zijn rechtmatig belang, zoals nodig is voor de werking van de website en analytische doeleinden. Zie ons privacybeleid voor meer informatie.