Dr van Heijningen Ivar | Basic member | Knokke, Blankenberge
51 antwoorden
4 Vind-ik-leuks
Het is waarschijnlijker dat je een re-operatie wil omdat je niet meer tevreden bent met het uitzicht dan door een probleem met de prothese.
Implantaten gaan waarschijnlijk langer mee dan de natuurlijke veranderingen van de borst! Iedere vrouw verandert, je borsten zien er niet hetzelfde uit op je 15e, 25e, 45e, 60e, 80e. Voor een zwangerschap anders dan na een zwangerschap(pen).
Ook afhankelijk van je lichaamsgewicht!
De eerste generaties protheses gingen vaak kapot na een jaar of 10. Daarom hoor je dat getal regelmatig. Nu geven sommige firma's levenslang garantie..... Ik raad vanaf 10 jaar toch jaarlijkse controles aan met echo en ev. MRI.
Dokter Damen is een zeer vriendelijke man en heeft mij alles goed uitgelegd zodat ik helemaal wist waar ik aan toe was. Ik heb een borstvergroting laten doen en ben zeer tevreden over het resultaat. Het genezingsproces i...Meer
Abonneer u op de Borstvergroting nieuwsbrief en ontvang updates in uw mailbox. Nieuwe verhalen van patiënten, vragen/antwoorden, nieuwe forumberichten.
(14877 volgers)
Reclame
Reclame
Als de verwerker van persoonlijke gegevens verwerkt Estheticon s.r.o. cookies op deze website op basis van zijn rechtmatig belang, zoals nodig is voor de werking van de website en analytische doeleinden. Zie ons privacybeleid voor meer informatie.