Welke leefregels moet ik in acht nemen na een borstvergroting?
Dr van Heijningen Ivar | Basic member | Knokke, Blankenberge
51 antwoorden
4 Vind-ik-leuks
Dit zal mogelijk verschillen van dokter tot dokter.
De eerste week de armen natuurlijk bewegen maar onder schouderhoogte blijven. Elke dag douchen en plakker laten zitten tot na de controle.
De eerste wondgenezing duurt 4 tot 6 weken, daarna heeft het lichaam een beschermend laagje om de protheses gemaakt en zitten ze goed vast.
Daarom raad ik aan niet te sporten of andere inspanningen te doen (zoals dansen) tot 6 weken na de ingreep.
Normale dag dagelijkse zaken (aankleden, haar borstelen etc) zijn geen probleem.
Zwaar werk of tillen zou ik in het begin vermijden, dus een kantoor job kan al snel hervat worden, maar een kuisvrouw moet wat langer rust nemen.
Bij een plaatsing achter de spier is het herstel meestal wat langer en moet er meer voorzichtigheid in acht moeten worden genomen.
Dokter Damen is een zeer vriendelijke man en heeft mij alles goed uitgelegd zodat ik helemaal wist waar ik aan toe was. Ik heb een borstvergroting laten doen en ben zeer tevreden over het resultaat. Het genezingsproces i...Meer
Abonneer u op de Borstvergroting nieuwsbrief en ontvang updates in uw mailbox. Nieuwe verhalen van patiënten, vragen/antwoorden, nieuwe forumberichten.
(14877 volgers)
Reclame
Reclame
Als de verwerker van persoonlijke gegevens verwerkt Estheticon s.r.o. cookies op deze website op basis van zijn rechtmatig belang, zoals nodig is voor de werking van de website en analytische doeleinden. Zie ons privacybeleid voor meer informatie.