Ik heb overgewicht. Kan ik een borstverkleining laten uitvoeren?
Dr van Heijningen Ivar | Basic member | Knokke, Blankenberge
51 antwoorden
4 Vind-ik-leuks
Als je een Body Mass Index hebt van 30 of hoger is het risico op complicaties veel groter dan bij patienten die hier onder zitten. Op grond hier van wordt een aanvraag ook vaak afgewezen door de medisch adviseur.
Technisch kan het prima, maar ik raad toch aan eerst wat af te vallen, dan heb je 2 vliegen in 1 klap, een mooier resultaat en een gezonder lijf.
Ik ben een zeer tevreden mens! Dank aan Dr. Damen en zijn team om mij zo goed te hebben geholpen. Jullie waren geweldig. Ik voelde mij helemaal in de watten gelegd. Het resultaat is erg mooi geworden en overstijgt al mij...Meer
Ik ben een zeer tevreden mens! Dank aan Dr. Damen en zijn team om mij zo goed te hebben geholpen. Jullie waren geweldig. Ik voelde mij helemaal in de watten gelegd. Het resultaat is erg mooi geworden en overstijgt al mij...Meer
Abonneer u op de Borstverkleinnig nieuwsbrief en ontvang updates in uw mailbox. Nieuwe verhalen van patiënten, vragen/antwoorden, nieuwe forumberichten.
(2698 volgers)
Reclame
Reclame
Als de verwerker van persoonlijke gegevens verwerkt Estheticon s.r.o. cookies op deze website op basis van zijn rechtmatig belang, zoals nodig is voor de werking van de website en analytische doeleinden. Zie ons privacybeleid voor meer informatie.