Waaruit bestaat de nazorg? Hoelang na de ingreep komen de hechtingen los en moet de wonde opnieuw worden verbonden? Wanneer mag ik zwemmen (in een zwembad of in de zee)?
Dr van Heijningen Ivar | Basic member | Knokke, Blankenberge
51 antwoorden
4 Vind-ik-leuks
Elke operatie heeft 4-6 weken nodig om te genezen. Na 6 weken mag je alles weer.
Bij mij hoeven er geen hechtingen uit die lossen allemaal op, soms wordt een knoopje afgeknipt. De eerste weken moet je rustig aan doen en de borsten regelmatig verbinden. Ik heb graag dat er elke dag gedoucht wordt maar andere collega's doen dat niet. Na douchen ontsmetten en droog verbinden.
Een steun BH vindt ik ook essentieel 4 weken dag en nacht de laatste 2 weken alleen overdag.
Als de wond dicht is mag je zwemmen maar ik zou serieuze inspanning toch vermijden tot 6 weken na de ingreep.
Ik ben een zeer tevreden mens! Dank aan Dr. Damen en zijn team om mij zo goed te hebben geholpen. Jullie waren geweldig. Ik voelde mij helemaal in de watten gelegd. Het resultaat is erg mooi geworden en overstijgt al mij...Meer
Ik ben een zeer tevreden mens! Dank aan Dr. Damen en zijn team om mij zo goed te hebben geholpen. Jullie waren geweldig. Ik voelde mij helemaal in de watten gelegd. Het resultaat is erg mooi geworden en overstijgt al mij...Meer
Abonneer u op de Borstverkleinnig nieuwsbrief en ontvang updates in uw mailbox. Nieuwe verhalen van patiënten, vragen/antwoorden, nieuwe forumberichten.
(2698 volgers)
Reclame
Reclame
Als de verwerker van persoonlijke gegevens verwerkt Estheticon s.r.o. cookies op deze website op basis van zijn rechtmatig belang, zoals nodig is voor de werking van de website en analytische doeleinden. Zie ons privacybeleid voor meer informatie.