Ik heb een afspraak voor een tweede behandeling met Botox. Ik weet niet zeker of ik zwanger ben. Wordt de behandeling daardoor onmogelijk? Wat kan er gebeuren na de behandeling?
Dr van Heijningen Ivar | Basic member | Knokke, Blankenberge
51 antwoorden
4 Vind-ik-leuks
Fabrikanten kunnen moeilijk testen wat de effecten van een medicament op de ongeboren vrucht zijn. Door het ethische aspect en na hetThalidomide drama neemt men dus geen risico en is het gebruik niet toegestaan.
Puur theoretisch is het een medicament dat zeer lokaal werkt op de plaats waar het geïndiceerd wordt, dus waarschijnlijk kan hetgeen kwaad, maar wil jij het risico nemen? Ik niet....
Zeer tevreden.. was bij dr.An Ponet.. er werd zeer goed na je geluisterd wat ik graag wilde bereiken. Daarna een goede uitleg. En zeer tevreden over de behandeling. Nergens last van gehad. En ga zeker terug
Abonneer u op de Botuline toxine - Rimpelverwijdering nieuwsbrief en ontvang updates in uw mailbox. Nieuwe verhalen van patiënten, vragen/antwoorden, nieuwe forumberichten.
(1925 volgers)
Reclame
Reclame
Als de verwerker van persoonlijke gegevens verwerkt Estheticon s.r.o. cookies op deze website op basis van zijn rechtmatig belang, zoals nodig is voor de werking van de website en analytische doeleinden. Zie ons privacybeleid voor meer informatie.