Ik wil graag mijn rimpels laten verwijderen met Botox. Hoeveel kost één behandeling met Botox?
Dr van Heijningen Ivar | Basic member | Knokke, Blankenberge
51 antwoorden
4 Vind-ik-leuks
Prijszetting verschilt van dokter tot dokter en klink tot kliniek.
Sommigen behandelen per zone voor een vast bedrag.
Andere rekenen een vast bedrag voor alles samen.
Ik kies liefst voor behandeling per aantal gebruikte units, heb je meer product nodig kost het ook meer. wel zo eerlijk.
Door wie wordt je behandeld? Iemand met veel ervaring en een uitgebreide opleiding is duurder dan iemand die van de ene plek naar de andere plek reist.
Ook moet er btw betaald worden wat de prijs heeft verhoogd.
Moeilijk om een bedrag te noemen zonder te weten hoeveel gebieden er moeten worden behandeld.
Zeer tevreden.. was bij dr.An Ponet.. er werd zeer goed na je geluisterd wat ik graag wilde bereiken. Daarna een goede uitleg. En zeer tevreden over de behandeling. Nergens last van gehad. En ga zeker terug
Abonneer u op de Botuline toxine - Rimpelverwijdering nieuwsbrief en ontvang updates in uw mailbox. Nieuwe verhalen van patiënten, vragen/antwoorden, nieuwe forumberichten.
(1925 volgers)
Reclame
Reclame
Als de verwerker van persoonlijke gegevens verwerkt Estheticon s.r.o. cookies op deze website op basis van zijn rechtmatig belang, zoals nodig is voor de werking van de website en analytische doeleinden. Zie ons privacybeleid voor meer informatie.