Ik ben 35 jaar en er beginnen lichte rimpels te ontstaan rond mijn ogen. Mijn nasolabiale plooi wordt dieper en ik heb diepere rimpels tussen mijn wenkbrauwen. Voor welke soort rimpels is Botox geschikt?
Dr van Heijningen Ivar | Basic member | Knokke, Blankenberge
51 antwoorden
4 Vind-ik-leuks
Botox is een spierontspanner en werkt vooral op rimpels die veroorzaakt worden door te veel en te hard knijpen. De fronsrimpel tussen de wenkbrauwen, de voorhoofdsrimpels en een deel van de kraaienpootjes zijn daar een goed voorbeeld van.
Maar in principe kan elke overactiviteit worden beïnvloedt, de nasolabiale plooi wordt onder andere gemaakt door onze lachspieren, deze ontspannen is niet zo'n goed idee en geeft een onnatuurlijk resultaat.
Kennis van alle aangezichts-spieren en hoe ze werken is erg belangrijk om een natuurlijk resultaat te krijgen dat wel beter is maar niet opvalt.
Zeer tevreden.. was bij dr.An Ponet.. er werd zeer goed na je geluisterd wat ik graag wilde bereiken. Daarna een goede uitleg. En zeer tevreden over de behandeling. Nergens last van gehad. En ga zeker terug
Abonneer u op de Botuline toxine - Rimpelverwijdering nieuwsbrief en ontvang updates in uw mailbox. Nieuwe verhalen van patiënten, vragen/antwoorden, nieuwe forumberichten.
(1925 volgers)
Reclame
Reclame
Als de verwerker van persoonlijke gegevens verwerkt Estheticon s.r.o. cookies op deze website op basis van zijn rechtmatig belang, zoals nodig is voor de werking van de website en analytische doeleinden. Zie ons privacybeleid voor meer informatie.